
BMW Group представляє нові седан BMW М3 та купе BMW М4
Нове покоління BMW M3 та М4 продовжує традиції високотехнологічних спортивних автомобілів BMW. Седан і купе побудовані на базі преміальних середньорозмірних моделей BMW 3 серії та BMW 4 серії Coupe. Перше покоління BMW M3 вийшло на ринок 35 років тому, а його сучасна ітерація в дво- і чотирьохдверних кузовах надійде в продаж в 2021 року.
У стандартну комплектацію автомобілів входять спортивна автоматична коробка передач Steptronic, адаптивна підвіска М, активний задній диференціал М, датчик дощу, динамічний круїз-контроль, сигналізація аварійного зближення при парковці спереду і ззаду, дизайн екстер'єру BMW Individual, клімат-контроль на три зони, обігрів передніх сидінь. Для версії M Special доступні в тому числі повна обробка шкірою Merino, карбонові вставки в інтер'єрі і преміальна аудіосистема Harman/Kardon. Комплектація M Track робить доступними пакет M Racetrack, карбон-керамічну гальмівну систему, полегшені ковані колісні диски з шинами типу полуслік і карбонові сидіння М.
Автомобілі розроблялися паралельно з випробуваннями гоночного BMW M4 GT3. Характерні для всіх М моделей динаміка, маневреність і точність управління поєднуються з зручністю в повсякденному використанні і далеких поїздках.
На ринку будуть представлені BMW M3 і BMW M4 в версії Competition. Вони оснащуються восьмиступінчастою коробкою передач M Steptronic. Покупцям запропонують купе М4 у класичному задньоприводному варіанті або з системою повного приводу M xDrive, яка вперше пропонується для моделі. Водій може вибирати один з трьох режимів роботи: повнопривідний 4WD, повнопривідний 4WD Sport з акцентом на задню вісь і 2WD для «чесного» заднього приводу з відключеною системою стабілізації.
Шестициліндровий рядний двигун з технологією M TwinPower Turbo розвиває у виконанні Сompetition 375 кВт/510 к.с. і 650 Н · м крутного моменту. Він оснащений двома турбокомпресорами, а також безпосереднім уприскуванням палива. Системи охолодження і мастила адаптовані для використання на гоночному треку при великих перевантаженнях. Особливий статус автомобілям надає оригінальна випускна система з електронно-керованими заслінками для максимально виразного звучання двигуна.
Останнє покоління восьмиступінчастої коробки передач M Steptronic з системою Drivelogic пропонує три програми перемикання.
У стандартній комплектації на BMW M3 Competition і BMW M4 Competition встановлюються адаптивна М підвіска з електронно-керованими амортизаторами і рульове управління М Servotronic із змінним передавальним відношенням. Спортивні М гальма стандартній комплектації за доплату замінять на гоночні карбоно-керамічні, що володіють підвищеною витривалістю.
Система динамічного контролю стійкості (DSC) наділена десятьма рівнями налаштування чутливості антипробуксовочної системи М Traction Control. Водій може вибирати ступінь втручання електроніки на свій розсуд. Тільки потрібно пам'ятати, що при наявній потужності нічого не варто зірвати в пробуксовці колеса з шинами класу UHP, натягнутими на легкі ковані диски діаметром від 18 до 20 дюймів. Для кращого зчеплення також доступні опціональні ковані лекгосплавні диски з шинами типу полуслік.
Седан BMW M3 і купе BMW M4 виділяються безрамковою M версією монументальної решітки радіатора, розвиненими колісними арками, які виступають накладками порогів чорного кольору, що тягнуться від передньої до задньої колісної арки, карбоновим дахом з аеродинамічними поздовжніми ребрами, заднім спойлером і двома парами вихлопних труб. Для моделей доступна нова ексклюзивна палітра кольорів кузова. Зовнішній пакет M Carbon і аксесуари BMW M Performance пропонуються в якості опції.
В інтер'єрі кидаються в очі специфічні елементи оформлення, властиві М моделям BMW. За замовчуванням ставляться сидіння M Sport з розширеною обробкою шкірою Merino. Опціонально їх оснастять вентиляцією або замінять на гоночні ковшоподібні карбонові сидіння M.
Душа автомобіля - кнопка М Mode для прямого доступу до спортивних налаштувань двигуна, шасі, рульового управління і гальмівної системи, а також - в залежності від моделі та специфікації - повного приводу M xDrive, асистента перемикання передач і системи контролю тяги. Натисканням на неї водій налаштовує межі втручання електронних асистентів, конфігурацію і подачу інформації на дисплеї комбінації приладів і проекційному дисплеї. Режими ROAD і SPORT доступні в стандартній комплектації; додатковий режим TRACK для гоночної траси з'являється при замовленні опції M Drive Professional. У нього також входять M Drift Analyser, M Laptimer і M Traction Control для оцінки навичок водіння на гоночній трасі. Два індивідуального набору налаштувань можуть бути введені в пам'ять і активуються кнопками M1/M2 на рульовому колесі.
У порівнянні з автомобілями попереднього покоління значно розширено вибір систем допомоги водієві. На BMW M3 і BMW M4 доступні системи попередження фронтальних зіткнень, попередження про виїзд з смуги руху і зчитування дорожніх знаків обмеження швидкості. Також доступні система утримання в смузі, активна навігація, асистент паркування з функцією запам'ятовування траєкторії для подальшого виїзду зі стоянки, проекційний дисплей.
Вперше запропонований для BMW M3 Competition і BMW M4 Competition пакет M Race Track знижує споряджену масу автомобіля приблизно на 25 кг. Це можливо завдяки карбоно-керамічної гальмівній системі M, спеціальним легкосплавним М дискам і ковшоподібним карбоновим сидінням M.