BMW УКРАЇНА ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВІ BMW M5 ТА BMW M5 Competition.

BMW УКРАЇНА ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВІ BMW M5 ТА BMW M5 Competition.

Обидві моделі отримали переосмислений дизайн екстер'єру, нову концепцію управління та збільшений до 12,3 дюйма центральний дисплей.

Обидві моделі отримали переосмислений дизайн екстер'єру, нову концепцію управління та збільшений до 12,3 дюйма центральний дисплей. Нові амортизатори від BMW M8 Gran Coupe та переналаштоване шасі зробили керованість версії Competition ще точніше та підвищили рівень комфорту. 

Екстер'єр.

Стилістичні зміни аналогічні модернізації BMW 5 серії: нова решітка радіатора, світлодіодні фари з тонкими контурами та задні світлодіодні ліхтарі зі зміненими L-образними елементами. Передній бампер став агресивнішим та отримав збільшені повітрозабірники. Змінилася форма заднього бампера: дифузор став більший, а здвоєні вихлопні патрубки M отримали тонші стінки.

BMW M5 Competition відрізняється чорною глянцевою обробкою деталей екстер'єру, таких як емблема M5 Competition, окантовка решітки радіатора, сітка на вентиляційних прорізах в передніх крилах, корпуси зовнішніх дзеркал, спойлер на кришці багажника і вставки в задньому бампері. Патрубки вихлопної системи M Sport оброблені чорним хромом.

Інтер'єр.

Основні зміни в салоні — збільшений інформаційний дисплей, діагональ якого тепер становить 12,3 дюйма та нова концепція управління з прямим доступом до налаштувань автомобіля. Кнопка M Mode регулює інтенсивність втручання систем допомоги водієві. У режимі ROAD активовані всі системи, режим SPORT відключає втручання в гальмівну та кермову системи, а також переводить приладову панель і проекційний дисплей в режим M. Кнопка Setup відкриває доступ до налаштувань двигуна, підвіски, кермового управління та системи M xDrive.

Нове в BMW M5 Competition.

У BMW M5 Competition з'явився режим TRACK, призначений для гоночних трас. У цьому режимі відключаються системи допомоги водієві та функції, що забезпечують додатковий комфорт, також блокуються аудіосистема та інформаційний дисплей. Деактивуються система включення аварійної світлової сигналізації для попередження про екстрене гальмування та система попередження про зіткнення.

Автомобіль отримав змінені налаштування шасі та запозичені у BMW M8 Gran Coupe амортизатори. Також версія Competition відрізняється зменшеним на 7 мм дорожнім просвітом і доробками, зумовленими додатковою потужністю.

Технічні особливості.

Система M xDrive з активним диференціалом M і трьома режимами забезпечує гармонійне поєднання повсякденної практичності та високої продуктивності на гоночній трасі. 4WD - базовий режим роботи, режим 4WD Sport додає автомобілю задньопривідний характер, а режим 2WD відключає систему DSC і гарантує досвідченим водіям максимальне задоволення від керування.

Характер кермового управління M Servotronic можна налаштувати за допомогою двох доступних режимів COMFORT і SPORT. Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів (VDC) налічує три режими роботи: COMFORT для щоденного використання, SPORT для поліпшення керованості на звивистих дорогах і SPORT + для максимальних динамічних характеристик на гладкому асфальті. Стандартне оснащення для BMW M5 - 19-дюймові легкосплавні диски з шинами 275/40 R 19 і 285/40 R 19 ззаду. BMW M5 Competition оснащується кованими двоколірними 20-дюймовими дисками М з шинами 275/35 R 20 спереду і 285/35 R 20 ззаду.

Відмінні риси сімейства BMW M5 і версії Competition - алюмінієвий капот, передні крила з вентиляційними прорізами та емблемами M, обтічні зовнішні дзеркала M і дах з вуглепластику (CFRP). Стандартне обладнання для BMW M5 і BMW M5 Competition - складова гальмівна система M з перфорованими шестипоршневими фіксованими супортами спереду та однопоршневими супортами з плаваючою скобою ззаду. Гальмівні супорти пофарбовані в синій колір.

 

Дивитись відео